Megszünteti zavaros típusjelöléseit az Audi
Elbúcsúzhatunk az ilyen költeményektől, mint az 55 TFSI vagy a 40 TDI.
Elbúcsúzhatunk az ilyen költeményektől, mint az 55 TFSI vagy a 40 TDI.
December óta folyamatos fenyegetést jelentenek a jemeni húszi támadások a konténerhajókra, ami az ellátási láncok elakadásához vezetett.
A csúcskategóriát képviselő Audi R8 egy látványos videót is kapott búcsúként.
A cég magyarországi üzeme az évtized második felében elkezdi az elektromos autók gyártását is.
Egy ideje már ismert, hogy 2023 végén véget ér az Audi TT gyártása, ennek okán pedig a gyártó úgy látja, addig érdemes egyedibb szériákkal kiszolgálni a rajongókat.
Az ügy részleteiről sem a szakszervezet, sem az Audi, sem a rendőrség nem árult el részleteket.
A Mercedes, az Audi és az Opel magyarországi gyára is növelte a profitját 2021-hez képest, a Suzuki-gyár nem, de még az is bőven pluszban maradt. A béremelésekre az Audinál költötték a legtöbbet, ott már egymillió forint fölötti volt az átlagos bérköltség.
17 százalékos béremelés, félmilliós béren kívüli juttatás, ötször 330 ezres bónusz.
A német csoportnak is szüksége lenne az autógyárai közelében egy akkumulátorüzemre, de még nem döntöttek a helyszínről.
Egy utolsó verzió érkezik belőle Audi TT Final Edition néven.
A hagyományos motorok mellett, már elektromos egységekből is több mint százezer készült a gyáregységben.
Az Audi az évtized közepéig hozzávetőleg 500 millió eurót költ majd arra, hogy alkalmazottait az elektromos járművek gyártására képezze ki világszerte.
A Cupra Terramart az Audi Q3-assal és a Q3 Sportbackkel gyártják majd egy soron.
Többek közt az A4-es modellé, amely a középkategóriában a márka meghatározó típusa.
Innen kerül majd ki a Cupra márka egyik szabadidő-autója is.
Sokáig a modellpaletták lefelé bővítése volt az irány a prémium gyártóknál is, most úgy tűnik, változóban a helyzet.
Egyre nagyobb ugyanakkor a motorgyártásban az elektromos egységek aránya.
Kilenc százalékkal emelik a dolgozók fizetését, már augusztustól.